Cenjene stranke obveščamo, da s ponedeljkom, 1. 6. 2020, Občina Sežana ponovno odpira svoja vrata.
Poslovanje s strankami bo zaradi preprečevanja morebitnih okužb s COVID-19 do nadaljnjega sicer še vedno potekalo prilagojeno, zato vljudno naprošamo za predhodno telefonsko najavo sestanka pri pristojnem uslužbencu. Stranke se ob dogovorjenem terminu za sestanek oglasijo v sprejemni pisarni Občine Sežana (pritličje stare stavbe).
Pri urejanju zadev na Občini Sežana morajo stranke upoštevati naslednje ukrepe:
- vstopanje v stavbo posamično na razdalji najmanj 1,5 – 2 metra,
- razkuževanje rok ob vstopu v stavbo,
- nošenje zaščitne maske.
Kljub temu še vedno velja usmeritev, da zadev, ki jih ni potrebno reševati osebno, uredite s pristojnim uslužbencem po telefonu, ali pa vloge oddate v sprejemni pisarni, posredujete z navadno pošto na naslov Občina Sežana, Partizanska cesta 4, 6210 Sežana oz. na elektronski naslov:
obcina@sezana.si.
Za dodatne informacije lahko pokličete na telefonsko številko 05 73 10 100.
V prostore Občine Sežana naj vstopajo le zdrave osebe.