Partizanska cesta 4
6210 Sežana
V sredo, 22. januarja 2025, je na sedežu Občine Sežana potekalo srečanje predsednikov krajevnih skupnosti, kjer so obravnavali teme, povezane z energetiko, upravljanjem stavb in finančno preglednostjo. Srečanje je bilo razdeljeno na dva vsebinska sklopa: uvod v energetsko učinkovitost in delavnico o izvedbi inventure po krajevnih skupnostih.
Uvodoma je bila predsednicam in predsednikom predstavljena zakonska obveznost nadomestila obstoječih desetletnih energetskih izkaznic z novimi, saj zakon, ki ureja področje učinkovite rabe energije spreminja pogoje in širi nabor stavb, ki morajo imeti energetsko izkaznico. Dogovorjeno je bilo, da bo iskanje najugodnejšega ponudnika izvedla občinska uprava, medtem ko bodo stroške izdelave izkaznic, ki predstavljajo strošek rednega upravljanja, poravnali upravljavci posameznih stavb. Udeleženci so - z namenom spoznavanja dobrih praks in optimizacije porabe - izrazili zanimanje za izobraževanje o vplivu novega omrežninskega sistema na stroškovno učinkovitost odjemnih mest električne energije.
Osrednji del srečanja je predstavljala delavnica »Inventura po krajevnih skupnostih«, ki jo je izvedel Inštitut za javno finančno pravo. Udeleženci so osvežili znanje o pravnih podlagah za popis sredstev in obveznosti na državni in občinski ravni ter prejeli odgovore na konkretna vprašanja. Delavnica je omogočila poglobljen vpogled v izvedbo inventure in bo prispevala k izboljšanju finančne preglednosti ter učinkovitosti delovanja krajevnih skupnosti.
Predsedniki krajevnih skupnosti so z visoko udeležbo potrdili interes za dodatna izobraževanja, ki bodo pripomogla k uspešnejšemu upravljanju in razvoju skupnosti. Občina Sežana s tovrstnimi srečanji zagotavlja zavezanost k trajnostnemu in učinkovitemu upravljanju javnih sredstev ter podpori pri delovanju krajevnih skupnosti.